تنبیه بدنی معلم گرگانی

توهرا-تنبیه بدنی یک  دانش آموز توسط معلم این باردر یکی از مدارس گرگان اتفاق افتاد
به گزارش توهرا،فعالان حقوق بشر ترکمن صحرا به نقل از کلاس بیست؛ پدر یک دانش آموز گرگانی روز گذشته طی تماس با این پایگاه خبری از تنبیه فرزندخود در یکی از مدارس این شهرستان خبرداد.

وی افزود: فرزندم پایه هفتم درس می خواند و امروز در سرکلاس ریاضی نتواست به یک مسئله ریاضی پاسخ درست دهد، در حالی که ازمعلم خود برای حل آن راهنمایی می خواست ناگهان با کشیده ای در صورت خود مواجه شد.

این پدر گرگانی گفت: فرزندم تا ساعت پایانی مدرسه با همان حالت در مدرسه می ماند و بعد از مراجعه به منزل همسرم متوجه سرخی و جای انگشتان روی صورت و درکنار چشمانش او می شود.

وی ادامه داد: همسرم با جویا شدن ماجرا از فرزندم با مدیر مدرسه تماس گرفت و خواستار توضیح شد که مدیر مدرسه ابراز بی اطلاعی کرد.

این پدر گرگانی گفت: موضوع را با حراست اداره کل در میان گذاشتیم و ایشان تنها ابراز تاسف کرد و گفتند ما به معلمان توصیه کرده ایم که دانش آموزان را تنبیه نکنند و مارا به حراست شهرستان ارجاع دادند.

وی افزود: ما فردا برای شکایت و خواستن توضیح برای کار زشت این معلم اقدام خواهیم کرد.

این پدر گرگانی با بیان اینکه کتک زدن بچه در جلوی هم کلاسی هایش در روح و روان او تاثیر می گذارد، می افزاید: از مسئولان خواهان رسیدگی به این موارد هستیم.

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *