فرمانده انتظامی گنبدکاووس: نقشه‌های زن برای انتقام از شوهر در گنبدکاووس برملا شد‌‌

توهرا-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: زنی که با همدستی برادرش و ۲ ضارب دیگر، قصد انتقام و ضرب و شتم شوهرش را داشت، دستگیر شد.

به گزارش توهرا،فعالان حقوق بشر ترکمن صحرا به نقل از تسنیم  زنی با همدستی برادرش که قصد انتقام از همسرش را داشت، دستگیر شد. تشکیل و رسیدگی به این پرونده زمانی در پلیس آگاهی گنبدکاووس کلید خورد که مردی مضطرب با مراجعه به ماموران، عنوان کرد 2 نفر مرد سیاهپوش در حالی که در خواب بودم، من را مورد ضرب و شتم قرار داده و با تهدید کلت متواری شدند.

سرهنگ محمدعلی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبد کاووس اظهار داشت: در پی این شکایت بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با تشکیل تیم ویژه تحقیق برای دستگیری متهمان آغاز شد. در طول مدت رسیدگی، با کشف علائم و دیگر احتمالات و دستگیری چند متهم، کلانتری 11 از دستگیری 2 مظنون که با ویژگی اعلام شده مطابقت دارند، خبر داد.

وی اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی توسط پلیس زبده آگاهی شهرستان و بازرسی مخفیگاه متهمان از آنان یک قبضه کلت کمری کشف ‌و این موضوع شک بیشتر کارآگاهان نسبت به این افراد قوی‌تر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس افزود: متهمان با روبه‌رو شدن با مستندات و شواهد در نهایت به جرم خود اعتراف کرده و انگیزه از این کار را دریافت پول از همسر این مرد به ازای تهدید و ارعاب اعلام کردند. با روشن‌شدن موضوع و اعتراف متهمان همسر این مرد به همراه برادرش که نقشه این جرم را کشیده بودند دستگیر و به آگاهی منتقل شدند.

عسگری گفت: این 2 نفر با توجه به شواهد چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و انگیزه خود از این کار را اختلافات شدید خانوادگی اعلام کرده و با تشکیل پرونده، متهمان برای سیر قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

 

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *