آزادی یک زندانی محکوم به اعدام از زندان شیراز

یک زندانی محکوم به اعدام به نام “بهمن خدمتگذار” که به اتهام قتل از دوازده سال گذشته در زندان شیراز نگهداری می‌شد، پس از اخذ رضایت و پرداخت دیه آزاد شد.

به گزارش توهرا، فعالان حقوق بشر ترکمن‌صحرا، یک زندانی محکوم به اعدام به نام “بهمن خدمتگذار” از اهالی روستای کرگز پس از پرداخت دیه و اخذ رضایت از اولیای دم امروز مورخ 4 شهریورماه سال جاری از زندان شیراز آزاد شد.

در خصوص جزئیات این پرونده یک منبع نزدیک به خانواده آقای خدمتگذار به توهرا گفت: ” بهمن در سال 1386 به همراه دوست خود سلیمان برای امرار معاش در یکی از روستا های داراب شیراز مشغول به کار حفاری بودند که درمورد برخی مسائل کاری باهم دچار اختلاف شده و درگیری پیدا میکنند و متاسفانه در نزاع بین دو دوست سلیمان زخمی میشود، بهمن برای نجات دوستش که زخمی شده بود تلاش زیادی میکند حتی خودش او را به بیمارستان داراب می برد اما اجل به او امان نمی دهد و وی فوت میکند”.

این منبع در ادامه توضیح داد: “تا کنون بهمن 12 سال بود که در زندان داراب شیراز نگهداری می‌شد و در این مدت پدرش نیز فوت کرد، پس از گذشت 12 سال با کمک خیرین توانستیم رضایت اولیای دم را دریافت کرده و دیه را پرداخت کنیم”.

روستای گرکز در استان گلستان و در 15کیلومتری غرب شهرستان کلاله قرار دارد.

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *