مدرسه کانکسی روستای قودنه کلاله در آتش سوخت

 

توهرا-بخشدار پیشکمر شهرستان کلاله اعلام کرد:یک مدرسه کانکسی در روستای قودنه سفلی از توابع این بخش در آتش سوخت ولی به هیچ یک از دانش آموزان و عوامل اجرایی مدرسه آسیبی نرسید
به گزارش توهرا،فعالان حقوق بشر ترکمن صحرا به نقل از ایرنا،امان محمد حمیدزاده افزود: آتش سوزی در این واحد آموزشی، صبح روز سه شنبه 17 اسفندماه سال جاری
بر اثر انتقال آتش از بخاری کاربراتوری کلاس درس، به دیواره کانکس اتفاق افتاده است.
وی افزود: آتش سوزی در این مدرسه به وسیله نیروهای آتش نشانی و با کمک اهالی روستا مهار شد و خوشبختانه به هیچ یک از 52 دانش آموز پسر شیفت صبح و عوامل اجرایی مدرسه متوسطه اول مالک اشتر روستای قودنه سفلی آسیبی نرسیده است.
بخشدار پیشکمر همچنین اعلام کرد: سه کلاس درس و دفتر آموزشگاه که 140 متر مربع زیر بنا داشت در این آتش سوزی از بین رفته است.
حمیدزاده ادامه داد: در مجموع 79 دانش آموز دختر و پسر در دو شیفت صبح و عصر دراین مدرسه تحصیل می کردند.
مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کلاله نیز به خبرنگارایرنا گفت: براساس هماهنگی های صورت گرفته، دانش آموزان مدرسه متوسطه اول مالک اشتر و دخترانه ریحانه برای ادامه تحصیل ساماندهی شدند.
سیدمهدی حسینی افزود: دانش آموزان پسر متوسطه اول مدرسه مالک اشتر که کانکس آموزشی آنها دچار حریق شده است، در شیفت مخالف مدرسه ابتدایی شش کلاسه شهید تات زاده این روستا و دانش آموزان متوسطه اول دخترانه ریحانه روستای قودنه سفلی نیز در مدرسه ابتدایی این روستا ادامه تحصیل خواهند داد.
شهرستان کلاله بابیش از 110 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و روستای قودنه سفلی نیز در 42 کیلومتری شرق شهر کلاله به عنوان مرکز این شهرستان قرار دارد.

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *