ابراز همدردی امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس با جانباختگان حادثه پلاسکو

توهرا-امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس دیروز در سخنان خود به حادثه تلخ و اندوهبار آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران اشاره کرد

به گزارش توهرا،فعالان حقوق بشر ترکمن صحرا،امام جمعه گنبد کاووس حاج آخوند جاور دیروز در مصلی بزرگ اهل سنت این شهر گفت: حادثه پلاسکو که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان و نیروهای متعهد و فداکار سازمان آتش نشانی گردید، دل همه مردم ایران را به درد آورد و ملت بزرگ ایران را داغدارکرد.
حاج آخوند عبدالکریم جاور افزود: آتش نشانان جان باخته از نیروهای متعهد و جوان این سازمان بودند و برخی نیز تازه ازدواج کرده بودند که تحمل این امر برای خانواده این عزیزان بسیار سخت است.
وی در ادامه گفت: آتش نشانان وظیفه خطیری در جهت حفظ جان و مال مردم به عهده دارند و در برابر مردم نیز باید جهت سهولت در خدمات رسانی این نیروها با آنان نهایت همکاری را داشته باشند.
وی در انتهای سخنان خود افزود؛ این مصیبت وارده را ازطرف ائمه جمعه و علمای اهل سنت و مردم شهرستان گنبدکاووس به مردم ایران به ‌ویژه کارکنان سازمان آتش نشانی و مصیبت ‌دیدگان تسلیت گفته ، مغفرت الهی برای جان‌ باختگان و شفای کامل برای مصدومین را از بارگاه الهی مسئلت نمودند.

 

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *