کشف 190 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان

توهرا ،فعالان حقوق بشر ترکمن صحرا- فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف 190 کیلوگرم تریاک طی یک عملیات هدفمند پلیسی خبر داد و گفت: این مواد در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو در گرگان کشف و ضبط شد.

به گزارش توهرا ،فعالان حقوق بشر ترکمن صحرا به نقل از  ایرنا گلستان سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در این عملیات 2 دستگاه گوشی تلفن همراه توقیف، یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف 3500کیلوگرم موادمخدر از ابتدای سال جاری
فرمانده انتظامی گلستان با یادآوری کشف بیش از سه تن و 500 کیلوگرم موادمخدر از ابتدای سال جاری، اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 153درصدی دارد.
وی بدون اعلام تعداد نیز گفت که تعداد دستگیر شدگان حوزه مواد مخدر از ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 26 درصد رشد داشته است.

کشف یک میلیارد ریال لوازم و قطعات قاچاق خودرو در گلستان
فرمانده انتظامی آق قلا گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با کالای قاچاق، از یک دستگاه خودرو نیسان در این شهرستان بیش از یک میلیارد و یکصد میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.
سرهنگ علی امیریان افزود که ماموران یگان امداد شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی این خودرو 4500 قطعه لوازم یدکی کشف شد و متهم دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید.

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *