مسمومیت شدید علت مرگ آموز دبیرستانی در گرگان

مدیر دبیرستان نمونه رحمتی گرگان درباره مرگ یکی از دانش آموزانش به کلاس بیست گفت: تاکنون علت مرگ، مسمومیت شدید ناشی از قرص گندم اعلام شده است.

به گزارش توهرا ، فعالان حقوق بشر ترکمن صحرا به نقل از کلاس بیست، خانم ر-ر دانش آموز دختر مدرسه نمونه رحمتی گرگان در یکی از بیمارستان های این شهر به دلیل مسمویت شدید و بعد از دو روز در کما ، فوت کرده است.

در این رابطه اخبار ضد و نقیضی از سوی افراد مختلف و در مدرسه مبنی بر احتمال مسمویت وی از سوی یکی از دانش آموزان و.. منتشر شد.

«منیژه دامغانی» مدیر مدرسه نمونه رحمتی گرگان در اینباره گفته است : خانم (ر-ر) روز دوشنبه 19 مهرماه مانند همیشه به مدرسه آمد و از آنجایی که در فعالیت های فرهنگی و مذهبی مدرسه حضور فعال داشت، در بسیاری از برنامه ها حتی مجری بود، آن روز هم مانندهمیشه کمک کار معاون پرورشی مدرسه بود.

وی افزود: او آن روز به همراه دوستانش رفت و به گفته آنها مشکلی هم در سرویس مدرسه بوجود نیامد.

مدیر آموزشگاه نمونه رحمتی گرگان با بیان اینکه بعد از عاشورا تعطیلات، ایشان شنبه به مدرسه مراجعه نکردند و ما نیز با منزل وی تماس گرفتیم که به ما خبردادند در بیمارستان بستری هستند.

دامغانی هر گونه خبر درگیری این دانش آموز با دانش آموزان دیگر ومسسمویت در محیط آموزشی را در مدرسه رد کرده است.
وی با اشاره به اینکه شنبه برای عیادت این دانش آموز به بیمارستان رفته و اصل ماجرا را آنجا مطلع شده است افزود: مسمومیت ناشی از قرص گندم برای نوجوان تشخیص داده شده است که بعد از دوروز در کما فوت کردند.
دانش آموز 14 ساله گرگانی دیروز به علت مسمومیت با قرص گندم در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان فوت کرده و این پرونده در اداره آگاهی گرگان در حال پیگیری است.

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *